Thursday 3 March 2011

Aku budak JPA

As Salam..ni post pertama aku....name aku Fadhila
amik bacelor perakaunan kat UPM serdang
dulu aku penah buat blog...2 ke 3 taun lepas rr...
tp delete account sbb xde ape nk citer...tibe2 lak arini aku create account balik arini
hurm....so....arini ade citer ke erk..
yaaaaaa...ade2...
arini aku sgt2 penat....sbb ape??
sebab bgn jer tido..kol 10 pg taw..awal tuh...haha..aku teros basuh baju selonggok tu hah...
amik kaw sebakul besar tu....
then tgh penat2 tu..g cafe kolej plak nk kene bli nasik nk lunch...
dakenyang2 mkn tu kene plak iron baju 2 helai..sbb aku nk kene g perjumpaan ngn pengarah JPA..
wawawawa..kene pki formal la plak.. aku nih ne rjn nk pegang iron2 nih
keje aku pki syria, express, shawl kdg2...
ngntuk sgt2 ase..tp nk xnk kene g la jugak..dah org kasi aku tiap2 sem duet beribu, skali setiap sem pggl meeting..pe salahnyer kan..huhu
pergi la aku ngn muka x rela..hahaha...g sane bukan dgr sgt..borak jer lebey..ade kawan aku tu siap maen gam henpon ag...punyer la ngntok dgr org tu dok ckp2..

ni lah dak saza, men game plak dye time ceramah

then petang2 aku ade photography session ngn dak2 course sbb kitorg dah final sem kat UPM nih
gambo aku xde ag sbb aku xde camera pon td..tumpang2 nyelit kat DSLR org jew..ngehehe

No comments:

Post a Comment